Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kaarten
Wij werken met 'vrije zit', dit houdt in dat u bij het reserveren of kopen van uw kaarten geen keuze voor een zitplaats kunt maken. Het is ook niet mogelijk een specifieke plaats te reserveren. 

E-tickets
Na reservering ontvangt u van ons een e-mail met daarin als bijlage uw e-ticket(s). De e-mail zelf is dus géén geldig toegangsbewijs, u dient het e-ticket dat u in de bijlage vindt te printen.

Een e-ticket mag gevouwen worden, zolang de scancode niet gevouwen wordt. De unieke code op het e-ticket kan slechts éénmaal gescand worden, daarna verliest het ticket zijn geldigheid. Kunt u thuis niet printen? U kunt uw e-ticket ook tonen op uw smartphone. 

Verhinderd
Gekochte E-tickets kunnen wij niet terug nemen. 

Annulering voorstelling
Wanneer een voorstelling geannuleerd wordt, wordt hier over een bericht geplaatst op onze website en Facebookpagina. Voor zij die minder digitaal bereikbaar zijn, zullen wij altijd een bericht op de voordeur achter laten. Uiteraard hopen wij ten alle tijden dat dit niet voor hoeft te komen. Verkochte e-tickets worden automatisch geretourneerd. U ontvangt dan uw geld terug op uw rekening en een e-mail over de annulering, hier hoeft u niks voor te doen.